دارالترجمه انگلیسی

دارالترجمه انگلیسی

دارالترجمه انگلیسی پارت با خدمات نوین و ویژه با استفاده از بانک اختصاصی از مترجمان انگلیسی قادر است ترجمه انگلیسی شما در کمتر از چند دقیق اعلام هزینه و زمان کند .

 

بسیاری از مردم دنیا بر این باورند که واژگان زبان انگلیسی به طور گسترده ای تنوع زیادی داشته و این را میدانند که یکی از مهمترین و پرمخاطب ترین زبان زنده دنیا در حال حاضر زبان انگلیسی است .

سرعت این گسترش توسط این واقعیت ثابت شده است که یک کلمه جدید اضافه شده است  در این زبان حدود 2 ساعت و واژگان غنی شده حدود 4000 کلمه در سال است.

با کمک مترجمان بومی ، ما در دپارتمان دارالترجمه انگلیسی  می توانیم بر تفاوت های ظریف و تغییرات ثابت زبان انگلیسی سرعت بخشیم.

برای جلوگیری از اشتباه، حتی زمانی که ما پیچیده ترین متون را ترجمه می کنیم، سه متخصص در هر پروژه با هم کار می کنند:

یک مترجم، یک ویرایشگر و یک  مترجم ارشد جهت بازبینی تخصصی.

یکی از مهمترین دلایلی که ما می توانیم  تنها در کمتر از 10 دقیقه بعد از ثبت سفارش اعلام هزینه و زمان کنیم استفاده از چندین نیروی متخصص و مترجم نخبه در زبان انگلیسی است .

تیم ترجمه انگلیسی پارت با گردآوری مترجمان انگلیسی خود به صورت تمام وقت و با استفاده از مهارت مترجمان زبان مادری انگلیسی قادر است بهترین کیفیت و دقت را به مشتریان عزیز در ترجمه انگلیسی نشان دهد.

ترجمه  متون انگلیسی

ما قادریم ترجمه ها را از زبان های مختلف دنیا به انگلیسی و یا از زبان انگلیسی به سایر زبان های مختلف ترجمه کنیم .

در دارالترجمه انگلیسی پارت , ترجمه انگلیسی به طور روزمره کار هر روز مترجمان تخصصی ما است , لذا ما در حال انجام ترجمه انواع بیشماری از متون , مقالات , کتاب و مواردی از این قبیل هستیم که کیفیت علی را برای ترجمه های انگلیسی خود تضمین میکنیم .

 

ما به مهارت و تخصص مترجمان انگلیسی پارت افتخار میکنیم و اعتقاد داریم که قادریم  به نحو احسن تمامی ترجمه های تخصصی را در رشته های مختلف علمی در مقاطع مختلف از جمله کاردانی , کارشناسی , کارشناسی ارشد و دکترا را به صورت کاملا ایده آل ترجمه نماییم .

 

چرا دارالترجمه انگلیسی پارت انتخابی ایده آل است ؟ 

با تجربه نزدیک به 15 ساله در این امر و استفاده از کارشناسان متخصص در حوزه داخلی و خارجی این اطمینان را داریم که بینش خوبی از مشتریان و نیازهای آنها جمع آوری کرده ایم .

ما میدانیم که آنها چه چیزی را نیاز دارند . به همین دلیل است که دقیقا همان چیزی را  که مشتریان  میخواهند ارائه میدهیم .

هدف ما این نیست که خدمات ما را به کسی تحمیل کنیم. ما همچنین تضمین میدهیم  این که فرآیندهای ما ساده و کاملا شفاف است، توجه خاصی به این مورد داشته باشید .

ما تضمین های قوی، بدون هیچ گونه تعصب ارائه می دهیم. کار با سرعت و با همان تکنولوژی ترجمه به عنوان یک دارالترجمه  را سرلوحه کار خود قرار داده ایم .

قیمت ترجمه انگلیسی

باید توجه داشته باشد نرخ ترجمه انگلیسی معمولا بر اساس تعداد کلمات محاسبه خواهد شد لذا قیمت های دارالترجمه انگلیسی پارت کاملا واضح و روشن و فوری بیان خواهد شد.

ما در هر لحظه از شبانه روز آنلاین هستیم و قادریم به صورت کاملا فوری و تنها در کمتر از 10 دقیقه فایل های ارسال خود در فرم ثبت سفارش ترجمه را اعلام هزینه و زمان کنیم .

این یک فاکتور بسیار مهم در دارالترجمه  رسمی پارت می باشد .  ما این افتخار را داریم که پروژه های مختلفی را برای شرکت های کوچک و بزرگ انجام داده ایم , ما این اعتقاد را داریم رضایت مشتری اساس موفقیت در هر کار است .

آشنایی مختصر با زبان انگلیسی

از زمان پایان جنگ جهانی دوم، زبان انگلیسی مهمترین زبان جهانی بوده و امروزه زبان انگلیس به عنوان زبان بین الملل در نظر گرفته شده است. به عنوان یک دارالترجمه زبان انگلیسی، انگلیسی سومین زبان رایج در جهان است که بعد از ماندارین و اسپانیایی صحبت می شود، در حالی که دومین زبان در جهان پس از ماندارین است. براساس آمارها، به میزان 340 میلیون نفر به عنوان زبان مادری و 510 میلیون نفر دیگر به عنوان زبان دوم صحبت می شود. این یک زبان رسمی در مجموع 70 کشور دنیا است

ارائه خدمات ترجمه به مشتریان

همانطور که در بالا ذکر شد ما خدمات ترجمه انگلیسی  را به شرکت ها و افرادی که به هر نوع سند ترجمه نیاز دارند، ارائه می دهیم: مثلا ترجمه یک صفحه انگلیسی , ترجمه یک کتابچه راهنمای انگلیسی  بسیار در مورد پروژه های ترجمه انگلیسی دیده شده است لذا ما با شرکت های مختلفی در زمینه مالی , تجارت , سرگرمی، صنعت رستوران، داروسازی، منابع انسانی، آموزش الکترونیکی، وب سایت ها و بسیاری دیگر که نیاز به خدمات ترجمه انگلیسی دارند، کار می کنیم.

ماموریت ما ساده است , ما به دقت محتوای شما را ترجمه خواهیم کرد در حال که حفظ قالب و کالبد محتوا و معنای واقعی شما حفظ می شود .

ترجمه انگلیسی در دارالترجمه پارت به شما در کسب و کار خود مزیت های فراوانی خواهد داشت , ما از ترجمه غلط و سراسر اشتباه که منجر به از دست دادن پیام واقعی ترجمه می شود کاملا پرهیز میکنیم .

 

نکته ای که مترجمین حرفه ای ما هرگز چشم پوشی نمی کنند میزان رضایت و کیفیت خدمات ترجمه است , این نکته ما را نسبت به سایر شاخص نموده است .

 

هر پروژه یک فرایند سه مرحله ای را انجام می دهد:

ترجمه، ویرایش و اصلاح.

سه مرحله به موقع تکمیل می شود و یک ترجمه دقیق و حرفه ای را تضمین می کند. مترجمین ما کاملا ترجمه های واقعی دارند و از هیچ گونه ترجمه های ماشینی و سراسر نقص استفاده نخواهند کرد .

خدمات ترجمه بدون کمک  به یک مترجم زبان مادری به طور دقیق و عاری از هر گونه اشتباه امکان پذیر نیست. از سال 1385 ما در ترجمه انگلیسی به ارائه خدمات نوین پرداخته ایم و امروزه به مشتریان ثابت نمودیم که ما واقعا در زمینه انگلیسی فوق العاده عمل خواهیم کرد . مترجم دوزبانه ما با  تمرکز بر آنچه ارائه میدهد دقیق عمل کرده و لازم میدانیم شرح دهیم که خدمات ترجمه ما کاملا انسانی و عاری از هرگونه ترجمه ماشینی است , دانش بومی مترجمان ما به حدی است که به طور کامل در جفت زبان ترجمه شده تخصص دارند .

÷