دارالترجمه روسی

دارالترجمه روسی:

دارالترجمه روسی پارت با استفاده از مترجمین قسم خورده زبان روسی قادر است ترجمه روسی به کلیه زبان ها و یا هر زبانی به روسی ترجمه نماید

پارت یک دفتر ترجمه در ایران است که به افراد، سازمان ها و شرکت ها خدمات ترجمه ای با کیفیت ارائه می دهد. علم ترجمه باعث شده است نیاز بیشتری برای برقراری ارتباط با مشتریان و همکاران در کشور های خارجی زبان احساس کنیم.

بنابراین برای برقراری ارتباط و قراردادهای فی مابین نیازمند یک ترجمه و یا مترجم هستیم . که دارالترجمه پارت این نیاز را برای مشتریان خود رفع می کند و آنها را برای رسیدن به اهداف خود یاری می کند.

اگر به خدمات ترجمه روسی نیاز دارید، ما از شما دعوت می کنیم برای پاسخگوی به نیازها از خدمات دارالترجمه روسیما  استفاده نمایید.

نیاز هست که از بخش ثبت سفارش ترجمه اقدام نمایید در لینک زیر کلیک کنید و وارد بخش ثبت سفارش ترجمه شده و سفارش خود را ثبت نمایید تا در کمتر از 10 دقیقه به شما اعلام هزینه و زمان شود .

ثبت سفارش ترجمه 

از آنجا که هر کار ترجمه منحصر به فرد است و الزامات و قوانین خاص خود را دارد لذا کیفیت ترجمه حرفه ای روسی می تواند متفاوت از سایر دارالترجمه ها باشد. ما به سرعت پاسخگوی شما خواهیم بود تا نیازهای شما را ارزیابی کنیم و یک ترجمه ی حرفه ای با هزینه ی بسیار مناسب ارائه دهیم. مدت زمان تقریبی پاسخگویی ده دقیقه خواهد بود.

دفتر ترجمه روسی:

ما یک دفتر ترجمه روسی پیشگام هستیم که حجم گسترده ای از اسناد مانند گواهی های رسمی، نامه های شخصی ، متون فنی، ایمیل های کوتاه یا هر ترجمه روسی دیگر را انجام می دهیم.

ترجمه سند روسی:

ترجمه سند معتبر روسی از روسی به سایر زبان ها برای مثال ترجمه روسی به فارسی و یا ترجمه فارسی به روسی به مکاتبات شخصی و ارتباط کتبی، گواهینامه های رانندگی، گواهی های قانونی مانند:

  • ترجمه روسی شناسنامه
  • ترجمه روسی سند ازدواج
  • برگه های فرزند خواندگی
  • ترجمه روسی مدارک تحصیلی
  • ترجمه روسی پزشکی و غیره

سایر موارد قانونی مورد نیاز شامل گواهی ترخیص پلیس، اسناد ضبط شده توسط سازمانهای اجرای قانون می باشد.

خدمات ترجمه روسی:

ما برخلاف سایر دارالترجمه های دیگر خدمات کاملی را به متخصصان ارائه می دهیم که در دارالترجمه  بسیاری از زمینه ها مانند مهندسی، علوم، حقوقی، دارایی و دارویی فعالیت می کنند. با یک پک خدماتی جامع ، ما طیف گسترده ای از مطالب خاص مشتری ، از مواد پیچیده فنی مانند نسخه های مهندسی و اسناد حقوقی گرفته تا مکاتبات تجاری را پوشش می دهیم بنابراین می توانید به مترجمان و زبان شناسان حرفه ای روسی ما اعتماد کنید.

نحوه ترجمه روسی 

ما خدمات ترجمه روسی را ارائه می دهیم که توسط مترجمان بومی روسی انجام می شود که نه تنها متخصص زبان روسی هستند بلکه در زمینه های مختلف نیز تخصص دارند.

ما چندین سال است که خدمات ترجمه تخصصی را ارائه می دهیم و یک تیم از مترجمانی داریم که اشتیاق به کار خود دارند ما همیشه پروژه های مشتریان خود را در اولویت قرار می دهیم و به همین دلیل است که خدمات خود را با قیمت مناسب ارائه می دهیم. ما همچنین به سرعت کار می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که پروژه ها را به موقع و طبق خواسته مشتری تحویل می دهیم .

خدمات ترجمه فوری روسی

از مهمترین خدمات ما ترجمه فوری است که از زمانی که پروژه را از شما دریافت می کنیم ، آن را به بهترین و متخصص ترین مترجمان و ویراستاران اختصاص می دهیم تا بهترین ترجمه را در اختیار شما قرار دهیم. از طریق سیستم ارشد مدیریت ترجمه ما می توانید مطمئن باشید که اطلاعات محرمانه شما ایمن خواهند ماند.

زمینه های تخصصی ترجمه روسی

در خدمات ویژه دارالترجمه روسی پارت ما مترجمین مختلفی در رشته های دانشگاهی معتبر در اختیار داریم که در زمینه های مختلفی تحصیل کرده اند. 

ترجمه مالی روسی : هر زمینه مالی دارای اصطلاحات خاص زبانی است که باید در اسناد مانند صورت های بانکی، بیمه نامه ها یا سوابق مالی استفاده شود که اصطلاحات نادرست در اسنادی مانند این موارد ذکر شده می تواند خساراتی جبران نشدنی ایجاد کنند. مترجمان و متخصصان مجرب مالی ما می فهمند که هیچ جزئیاتی کم اهمیت نیست و نباید نادیده گرفته شود.لیست زیر فقط نمونه ای از زمینه های مالی است:
۱. حسابداری
۲. حسابرسی
۳. گزارش های سالانه
۴. خدمات بانکی
۵. وام تجاری
۶. بدهی اعتباری
۷. اقتصاد
۸. مشاوره مالی
۹. تحقیقات
۱۰. بیمه
۱۱. بازار های سهام