دارالترجمه عربی

دارالترجمه عربی

 

در دارالترجمه عربی پارت ما با استفاده از مترجم زبان عربی قادریم متون شما را از زبان عربی به فارسی و یا سایر زبان ها ترجمه نماییم.

امروزه عربی یک زبان غیر قابل اجتناب است و برای اکثر غربی ها مشکل واقعی محسوب می شود . زیرا عربی یک زبان پیچیده است که کار ترجمه ی آن سختی و مشکلات خاص خود را دارد.

دلایل مختلفی وجود دارد که شما همیشه باید ترجمه های عربی خود را به یک متخصص اصیل که زبان مادری آن عربی است واگذار کنید.

زبان عربی دارای الفبایی با ۲۸حرف، که از راست به چپ نوشته و خوانده می شود. اما این همه چیز نیست! شکل حروف بسته به جایگاه آنها در کلمه متفاوت است. علاوه بر این ، حروف صدادار همیشه نوشته نمی شوند.

خدمات ترجمه حرفه ای عربی:

عربی یک زبان فوق العاده مفید و استراتژیک در زمینه تجارت امروز شما است. ترجمه اسناد شما به عربی برای گسترش در خاورمیانه ، جایی که شرکای اقتصادی بالقوه زیادی در آن وجود دارد ، مهم است. در مواجهه با این واقعیت ، ترجمه عربییک ابزار مهم استراتژیک برای شرکت هایی است که مایل به تسخیر بازارهای عربی هستند.

پیدا کردن یک مترجم واجد شرایط با تسلط به یک زبان خاص به زبان عربی و همچنین تخصص در یک زمینه خاص ، می تواند یک مشکل واقعی باشد. آیا به دنبال یک مترجم حرفه ای عربی هستید؟ می توانید  بر روی دارالترجمه ما حساب باز کنید

در صورتی که نیاز به ثبت سفارش  در زمینه ترجمه عربی یا هر زبان دیگری  از ترجمه و خدمات تجاری مرتبط با امروز خواهید داشت از طریق لینک زیر اقدام به ثبت سفارش ترجمه نمایید تا همکاران پارت در عرض کمتر از 10 دقیقه پاسخگوی نیاز شما باشند.

ثبت سفارش ترجمه

خدمات ترجمه زبان عربی ما شامل موارد زیر است:

۱.ترجمه سند عربی

۲. تفسیر همزمان عربی

۳.اعتبار زبان عربی

۴.تفسیر متوالی عربی

۵.رونویسی عربی

۶.حروفچینی و گرافیکی عربی

۷.صدای صوتی و زیرنویس عربی

به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های ترجمه عربی در سراسر ایران ، پارت راه حل های تخصصی ترجمه عربی و خدمات تجاری مرتبط با آن را به تعدادی از صنایع ارائه می دهد.

در شبکه ما از زبان شناسان معتبر ، صدها مترجم حقوقی عرب داریم که به طور خاص در اصطلاحات خاص “قانونی” و “تمرین” آموزش دیده اند.

مترجمان متخصص عربی ما تجربه کار با انواع اسناد حقوقی از جمله برنامه های ثبت اختراع ، قراردادهای ادغام  ، علائم تجاری و کپی رایت ، وصیت نامه و امانت ، اشتغال و سایر اسناد تجاری ، اجاره نامه و موارد دیگر را دارند.

پارت به برخی از بزرگترین و معتبرترین شرکتهای صنعتی و تولیدی ایران خدمت کرده است. برای اطمینان از اینکه مشتریان تولید کننده ما از بالاترین کیفیت ترجمه عربی و خدمات تجاری مرتبط برخوردار هستند ،  بیش از 10 مترجم و مدیر پروژه عربی داریم که دارای آموزش قبلی و  یا تجربه ساخت موضوع و اصطلاحات فنی هستند

خدمات ترجمه عربی برای بازار خاورمیانه

ترجمه زبان عربی

ترجمه زبان عربی در دارالترجمه  عربی با استفاده از مهارت خاص مترجمین عرب زبان که زبان مادری آنها است قابل استفاده در خدمات مختلف و ویژه ترجمه زبان خواهد بود .

ملت عرب زبان ممکن است با توجه به نیاز خود دسترسی به یک برند خاص را نداشته باشند , مثلا عربها خیلی به خودرو اهمیت میدهند خصوصا کشورهایی مثل امارات و یا عربستان صعودی به دنبال کشف بازارهای روز خودرو خواهند بود , لذا در صنعت خودرو سازی که هنوز تجارت بزرگی در ان موج میزند .

بازیکنان و نقش آفرینان این بازار نیاز به ترجمه تخصصی عربی دارند تا بتواند بازار فروش خود را در کشور های عرب زبان ارتقا دهند .

خدمات و ارتباطات همراه با هم پازل تکمیل کننده نقش بازاریابی در دنیا است , لذا استفاده از خدمات ترجمه زبان عربی ما که در کشور ایران در بالاترین سطح انجام می شود برای این گونه اشخاص لازم و ضروری است .

از ترجمه کتابچه راهنمای کاربر و تهیه تبلیغات عربی تا بومی سازی نمایشگرها و نرم افزارهای داخل خودرو و همچنین ترجمه وثیقه  و بازاریابی و فروش ، ما با بالاترین استانداردهای کیفیتی  در خدمت  مشتریان عزیز خواهیم بود

ترجمه عربی اسناد مالی

دقت در اسناد مالی و حسابداری ضروری است. بنابراین جای تعجب ندارد که شرکتهای برتر مالی و بانک های عربی برای تکمیل خدمات زبانی بی پروا به  دارالترجمه پارت  تکیه می کنند.

چه در ترجمه و چه در ایجاد محتوا ، تیم برتر زبانشناسان  پارت ما اطمینان حاصل می کنند که پروژه های شما صحیح و سازگار با بالاترین استانداردها  ترجمه گردد . مشتریان ما همچنین شامل ارائه دهندگان برجسته وام عربی ، شرکت های بیمه و مشاوران مالی هستند.

ترجمه حقوقی عربی

عمل حقوقی مستلزم ترجمه دقیق زبان است ، به همین دلیل شرکتهای حقوقی و دادگاهها به دلیل ترجمه های معتبر و قانونی دقیق به عربی و از عربی به فارسی و یا سر زبان ها به پارت وابسته هستند. زبان شناسان زبان مادری ما ، با لهجه ها و ظرافت های متنوع این زبان باستانی آشنا هستند. تخصص ها شامل حق چاپ ، علائم تجاری ، و برنامه های ثبت اختراع ، مشارکت و ادغام ،  قراردادهای کاری ، امانت ها و وصیت نامه ها و موارد دیگر از شاخه های فن ترجمه تخصصی حقوقی است .